تمام خدمات انجام شده در بخش تعمیرات به رایا، به وسیله به روزترین ابزارآلات انجام می شود و تمام خدمات شامل گارانتی می شود.اگر بعد از انجام تعمیرات تا مدت زمان مشخص دوباره دچار مشکل شدید، می توانید با مراجعه به به رایا از گارانتی تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.
شرایط گارانتی قطعات موبایل و تبلت
1. ال سی دی های شرکتی به هیچ عنوان دارای گارانتی تصویر نمی باشد. برای اطمینان از سلامت قطعه دستگاه را ارسال کنید تا همکاران ما تست کامل تاچ و ال سی دی را انجام دهند.
2. شکستگی تاچ تبلت و موبایل به هیچ عنوان جز گارانتی نمی باشد ( قبل از ارسال ، عکس کامل قطعه برای مشتری ارسال میگردد و بعد از تایید توسط مشتری ارسال می شود )
3. نداشتن تصویر، شکستگی ظاهری ال سی دی و هر گونه مشکل در تصویر به هیچ عنوان جز گارانتی نمی باشد ( قبل از ارسال ، عکس کامل قطعه برای مشتری ارسال میگردد و بعد از تایید توسط مشتری ارسال می شود).
4. تاچ موبایل و تبلت دارای هفت روز مهلت تست می باشد.
5. برداشتن برچسب تاچ و ال سی دی به معنای ابطال گارانتی این قطعه است.
6. پاک شدن لوگو به رایا ( هرچند جزئی ) باعث باطل شدن گارانتی می شود.
7. خم شدن یا پارگی فلت تاچ و یا ال سی دی به هیچ عنوان جزو گارانتی نمی باشد.
مدت زمان گارانتی قطعه در توضیحات محصول قید شده است.
گارانتی باتری
1. اگر براثر استفاده نادرست یا نوسانات برق باتری گوشی شما باد کند و تغییر ظاهری یا نرم شدن در باتری ایجاد شود باتری شامل گارانتی نیست. ( باد کردن باتری شامل گارانتی نمی شود )
2. اگر هنگام نصب باتری یا تاچ و ال سی دی فلت آن پاره و یا خم شده و قطعی در فلت بوجود آمده باشد قطعه شامل گارانتی نمی شود.
3. پاک شدن لوگو به رایا ( هرچند جزئی ) به معنای ابطال گارانتی قطعه است.
مدت زمان گارانتی قطعه در توضیحات محصول قید شده است.
واحد پشتیبانی
مشاوره و راهنمایی
خرید قطعات موبایل و تبلت
گارانتی سایر قطعات
تغییر ظاهری شامل خمیدگی، شکستگی، پاک شدن هولوگرام به رایا پارت به معنای ابطال قطعه می باشد.
مدت زمان گارانتی قطعه در توضیحات محصول قید شده است.
روش های مرجوع کردن قطعه
1. با شماره های داخل وبسایت تماس گرفته و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را بوسیله پست پیشتاز به آدرس فروشگاه ارسال کنید.
2. از طریق تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و بله به شماره ( ۰۹۳۰۵۹۴۷۰۴۲ ) پیام خود را ارسال کرده و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید.
شرایط برگشت هزینه
1. شرایط برگشت وجه ۷ روز بعد از دریافت توسط شماست اگر بعد از ۷ روز درخواست بازگشت وجه داده شود متاسفانه امکان تعویض فقط برای شما وجود دارد.
2. بعد از دریافت کالا توسط همکاران ما در فروشگاه تایید اصالت کالا، بین ۱ تا ۱۰ روز کاری زمان نیاز هست تا پروسه بازگشت وجه انجام شود.
سوالات متدوال
تمام قطعات داخل سایت اصل و اورجینال می باشد و ما برای اطمینان بیشتر شما عزیزان، تمام این قطعات را با ضمانت به شما ارائه میدهیم تا در صورت مشکل خیالتان راحت باشد. مدت زمان گارانتی هر محصول، داخل سایت درج شده است.