باتری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A52 A525

مشخصات :

 شماره فنی: EB-BG781ABY
  ظرفیت: 4800 میلی آمپر
  سازگار با:  Samsung Galaxy A52 A525 4g 5g
  مدت ضمانت:  سه ماه

سایر اطلاعات:

در صورتی که قطعه مورد نظر خود را با مشخصات دیگری نیاز دارید می‌توانید از طریق پیام رسان های مورد نظر با استفاده از شماره 09305947042 اقدام به ثبت سفارش فرمایید.

پشتیبانی آنلاین

نیاز به کمک دارید؟

نیاز به کمک دارید؟

مشخصات محصول

گارانتـی

  •  سه ماه گارانتی تعویض 

نحوه ارسال

  • ارسال فوری برای شهر تهران
  • ارسال به شهرستان با پست و تیپاکس

امکان تعویض این قطعه در شرکت به رایا وجود دارد

قیمت :

۵۹۵,۰۰۰ تومان

برای استعلام به روز قیمت باتری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A52 A525 و همچنین هزینه تعمیر و تعویض این مدل با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

اگر باتری گوشی گلکسی آ پنجاه و دو شما

  • زود شارژ خالی میکنه
  • باد کرده
  • ضعیف شده
  • از بین رفته
  • کار نمی کنه

می توانید از این محصول استفاده کنید.

باتری خرید

مدل های سازگار

  • Samsung Galaxy A52 4G / 5G (A525 / A526 / 2021) / S20 FE 5G (EB-BG781ABY)
  • امکان تعویض و خرید باتری این مدل در شرکت به رایا  وجود دارد. شما می توانید برای استعلام هزینه تعمیر و تعویض باتری دستگاه خود با همکاران ما در بخش تعمیرات  در ارتباط باشد.
امکان ارسال

بله

برند

نوع محصول

گارانتی

نوع قطعه

کیفیت

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A52 A525”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید قطعات موبایل و تبلت سامسونگ

در "قطعات موبایل و تبلت به رایا پارت"، ما مفتخریم که طیف گسترده‌ای از قطعات اصلی خرید قطعات موبایل و تبلت سامسونگ Samsung را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان صنعت تکنولوژی، در ایران محبوبیت زیادی دارد و نیاز به قطعات جانبی و لوازم یدکی برای این برند همواره بالاست. ما در به رایا پارت، با فراهم کردن بهترین و معتبرترین قطعات، از جمله تاچ و ال سی دی، درب پشت، دوربین، سوکت شارژ و سایر قطعات، سعی در ارائه خدماتی مطمئن و با کیفیت داریم.

تنوع قطعات سامسونگ در به رایا پارت

یکی از ویژگی‌های برجسته ما، ارائه روزانه و به‌روز لیست قطعات مختلف برای گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ است. این لیست شامل تمامی قطعات مورد نیاز شما می‌باشد، از جمله:
  1. تاچ و ال سی دی سامسونگ:

    • صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، اما همچنان در برابر ضربه و خراش حساس هستند. ما انواع تاچ و ال سی دی شرکتی، اورجینال و استوک را برای مدل‌های مختلف سامسونگ ارائه می‌دهیم که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.
  2. درب پشت و قاب گوشی سامسونگ:

    • درب پشت گوشی‌ها به مرور زمان و بر اثر استفاده ممکن است دچار خراش یا شکستگی شود. در به رایا پارت، می‌توانید درب پشت اصلی و اورجینال سامسونگ را با بهترین کیفیت تهیه کنید.
  3. دوربین و لنز دوربین:
    • اگر دوربین گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده است، نیازی به نگرانی نیست. ما انواع دوربین‌های اصلی سامسونگ را با تضمین کیفیت و عملکرد عرضه می‌کنیم.
  4. سوکت شارژ و باتری سامسونگ:

    • باتری و سوکت شارژ از جمله قطعاتی هستند که بیشترین استفاده را دارند و ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند. ما باتری‌های اصلی و سوکت‌های شارژ با کیفیت بالا را برای تعویض و جایگزینی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا قطعات اصلی سامسونگ؟

استفاده از قطعات اصلی سامسونگ نه تنها عملکرد دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند، بلکه از هرگونه مشکل احتمالی ناشی از استفاده از قطعات تقلبی و غیر اورجینال جلوگیری می‌کند. قطعات غیراصلی ممکن است باعث کاهش عمر مفید دستگاه، عملکرد نامناسب و حتی آسیب به دیگر بخش‌های گوشی شوند. ما در "به رایا پارت" تنها قطعات اصلی و با ضمانت اصالت را ارائه می‌دهیم تا از سلامت و کارایی دستگاه شما اطمینان حاصل کنیم.

لیست روزانه قطعات موبایل و تبلت سامسونگ

ما به منظور رفاه حال مشتریان، لیست قطعات موبایل و تبلت سامسونگ را به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌کنیم. این لیست شامل قیمت‌ها، موجودی و اطلاعات کامل درباره هر قطعه می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ما یا از طریق وب‌سایت، به‌راحتی قطعات مورد نیاز خود را بررسی و خریداری کنید.

قیمت قطعات سامسونگ در به رایا پارت

قیمت قطعات سامسونگ به عواملی مانند مدل دستگاه، نوع قطعه و کیفیت آن بستگی دارد. در "به رایا پارت"، ما همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین قیمت‌ها را برای مشتریان فراهم کنیم و از این طریق نیازهای شما را با بهترین شرایط ممکن برآورده سازیم.

تعویض قطعات سامسونگ در به رایا پارت

در صورتی که قطعاتی مانند تاچ و ال سی دی، درب پشت یا سوکت شارژ گوشی سامسونگ شما نیاز به تعویض دارند، می‌توانید با اطمینان کامل به ما مراجعه کنید. تیم مجرب ما با استفاده از قطعات اصلی، تعویض قطعات را به‌صورت حرفه‌ای و با ضمانت انجام می‌دهند.

خرید قطعات سامسونگ از به رایا پارت

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تامین و فروش قطعات موبایل و تبلت، "قطعات موبایل و تبلت به رایا پارت" بهترین گزینه برای خرید قطعات اصلی سامسونگ می‌باشد. ما به کیفیت و اصالت قطعات اهمیت می‌دهیم و همواره سعی داریم تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.